WERK AAN DE WINKEL!

Hier geen lang verhaal over veel “winkelleegstand, “het einde van de winkel” of “online” wint het van de “fysieke” winkel…

NEE, een luide HOERA! Want je hebt een winkel,  en de winkel heeft toekomst!

Te vaak wordt de consument geconfronteerd met dezelfde etalages in de straat, gelijke en vergelijkbare aanbiedingen, personeel druk op de winkelvloer met het proces van de dag en bovendien laat de kennis van het te verkopen product te wensen over. Als De Winkelcoach ga ik juist graag aan de slag met díé winkel waarvan niet alle kansen benut worden. Want dat is de vraag: waar liggen die vele kansen?

  • Durf jij het aan om anders naar je winkel te kijken?

  • Durf jij het aan om de pijn te benoemen binnen jouw winkel?

  • Durf jij het aan om vandaag je winkel klaar te zetten voor het grote publiek?

 

Het is mijn doel om jouw winkel de leukste en spannendste in de straat te maken, waar:

  • Mensen vooral graag naar binnen lopen;

  • Zich willen laten verrassen en laten verleiden;

  • Waar de klantbeleving optimaal is;

  • En waar een verkoopster oprecht geïnteresseerd is en helpt keuzes te maken.

Door mijn aanpak kan ik maatwerk leveren, wat direct het resultaat zal verbeteren. Zowel in omzet, kosten verhoudingen, kwaliteit in je team, als in de optimale klantbeleving.

Door kritisch naar het team, aanbod en de presentatie daarvan te kijken (zowel kwalitatief als kwantitatief). Met simpele calculatiemodellen een handvat te bieden op de winkelvloer, zodat resultaat behaald kan worden. Lees hier meer over mijn aanpak.