MIJN AANPAK

1. ANALYSE

Ik draai minimaal 1 dag mee op de vloer.

Een winkel leren kennen start met het verkennen van de winkelvloer. Welke mensen maken onderdeel uit van het verkoopteam, welke producten worden verkocht en tegen welke prijs? Welke vorm van presentatie wordt er toegepast? Welke klantenbenadering is er en welke regels en richtlijnen gelden er binnen de verkoop?

Kortom: Hoe groot is de passie en liefde voor het winkelvlak?

2. EVALUATIE

Plan van aanpak:

Waar ligt de prioriteit en waar ligt de focus? Vanuit de analyse wordt de hulpvraag concreet: een plan van aanpak op maat met tijdsplanning volgt.

3. LEARNING ON THE JOB

Een verkooptraining op de winkelvloer en niet vanachter het bureau.

Het verkoopvak leer je in de praktijk op de meest effectieve wijze. Concrete voorbeelden werken als een kruisbestuiving binnen het team. Hospitaliteit in de breedste zin van het woord.

Vandaag geleerd = vandaag toepassen.

4. AAN DE SLAG

De afspraken die we maken zijn direct toepasbaar. Niks geen regels, jouw hospitality wordt je 2deĀ natuur!